Nieuw op de Proef Eet

Business Borrel & Walking Dinner 2019

Sinds 1985 is de Proef Eet gegroeid tot één van de meest succesvolle events in Twente. Met 50.000 bezoekers zet het de regio culinair en prikkelend op de kaart. Een beleving voor alle zintuigen! Net als vorig jaar hebben we dit jaar ook weer de vrijdagmiddag business borrel (VriMiBuBo) en dit jaar voegen we er wat extra’s aan toe: het Walking Diner. Hieronder vind u daar meer informatie over. Op vrijdag 30 augustus van 17.30 – 19.00 uur ben je welkom in het VHSE paviljoen op de Oude Markt. De opening vindt plaats door de heer Arjan Kampman wethouder van Enschede.

Bestel kaarten

Epromo_ProefEetWat kun je verwachten?

Zoals hierboven al bekend werd gemaakt hebben we dit jaar de (VriMiBuBo) uitgebreid met een Walking Dinner langs de deelnemers van de Proef eet. Dit arrangement is bestemd voor Twentse ondernemers die elkaar, maar ook hun relaties, in een bijzondere en smakelijke entourage willen ontmoeten en leren kennen. Inloop is vanaf 17:30 uur. De openingshandeling vindt plaats tussen 18:00 en 19:00 uur, daarna worden alle deelnemers uitgenodigd voor een van de Walking Dinner langs deelnemers van de Proef Eet.

Tijdens het walking dinner kun zo’n 5 gangen (á 3 duyten) uitproberen bij deelnemers naar keuze. U kunt dit gezamenlijk doen en in uw eigen tempo afleggen met uw collega’s, partners of zakelijk relaties. De opening vindt dit jaar plaats in het VHSE-paviljoen midden op de Oude markt.

Netwerken op een unieke locatie alvorens de Proef Eet te bezoeken. Perfect zo’n vrijdagmiddagborrel.

Pieter Schut, partner Kienhuis Hoving

Dus kom, breid je netwerk uit en trakteer je relaties op originele wijze op deze zintuiglijke omhelzing. Je smaakpapillen zullen smeken om meer! Een perfecte opmaat voor de rest van het weekend. Dát is Proef Eet 2.0.

Programma

17:30 uur: ontvangst
18:00 uur: opening door Arjan Kampman, wethouder van Enschede
19:00 uur: Op uw eigen tempo de route van de Walking Dinner lopen langs de deelnemers.

Opening business borrel & het walking dinner

Ondernemers kunnen voor de business borrel kaarten kopen, uiteraard voor zichzelf maar ook voor hun relaties. Deze kaarten kosten € 27,50 euro, waarbij Duyten voor het walking dinner zijn inbegrepen.

De Business Borrel is allinclusive, dat wil zeggen met inbegrip van drankjes en enkele apetizers. Daarna gaat iedereen op weg voor een Walking Dinner. Eventuele drankjes tijdens de route dienen bij de ondernemers zelf afgerekend te worden. De bedoeling is dat de Business Borrel direct bijdraagt aan de inzet van de deelnemers van de Proef Eet.

Deze organisaties kwamen vorig jaar

roy-roelofsProef Eet was al populair bij onze leden. Met een zakelijk event op de Oude Markt wordt het nog unieker. Leuk om je klanten of partner mee naar toe te nemen!

Roy Roelofs, voorzitter businessclub Jong Gedaan

Kaarten bestellen

Voorwaarden

  •  Na bestelling ontvang je een emailbevestiging. Dit is tevens je toegangsbewijs. Je kunt direct online betalen via Ideal. Heb je een uitnodigingscode dan wordt deze verwerkt in het te betalen bedrag.
  • Tot vrijdag 17:00 uur kun je via de website kaarten bestellen. 
  • Het is mogelijk om vlak voor aanvang bij de ingang nog een kaart te kopen. Neem dan even je visitekaartje mee dan regelen we het ter plekke;
  • De Duyten voor het walking dinner worden op vertoon van je e-mail bij aankomst in het VHSE paviljoen uitgereikt;
  • De Duyten zijn €1,25 per stuk waard en zijn het gehele weekend te verzilveren op de gehele Proef Eet;
  • Zilveren Duyten niet inwisselbaar voor contanten;
  • Kaarten kosten €27,50* dit is incl. een hapje en drankje tijdens de opening & 15 duyten voor het walking dinner
    * bent u in het bezit van een uitnodigingscode dan wordt uw korting in de volgende stap verrekend

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Sligro, Grolsch, Royal Club, Westerhuis Verhuur en Mise en Place

Vragen?

Wij zien je graag op 31 augustus in het VHSE paviljoen! Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact op met Robin Hollander, eventmanager van de Proef Eet via [email protected].